online GUI dat zo seriovej linky

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.uniza.sk
Pondělí Únor 15 01:03:34 CET 2010

to je popis v anglictine:
http://www.logview.info/cms/d_formatbeschreibung.phtml

m.

----- Original Message -----
From: <hobby@rq-elektronik.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 14, 2010 8:02 PM
Subject: online GUI dat zo seriovej linky

Dobry vecer prajem,

zaujal ma program LogView spominany v jednom vedlajsom vlakne.
Vo vseobecnosti - hladam program ktory mi zobrazi graficky data zo
seriaku. skusam ten LogView ale pravdu povediac tomu nerozumiem, popis
telegramu nikde v helpe nevidim a moja nemcina zacina a konci pri
pozdravoch.

teda, existuje nieco hotove, co mi zobrazi graf z bodov ktore poslem do
PC? formatu sprav sa prisposobim, idealne anglicky a zadarmo ;-)

vdaka, pr

database 4865 (20100214) __________

http://www.eset.com