Tip na pekny nabijec za skvele penize

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 14 18:37:51 CET 2010

ja jsem to kupoval z toho odkazu co jste poslal, zatim jsem balancer
nezkousel, ale kontroloval jsem mereni a proti memu meraku UT-70D to
keca asi 0.04V nastesti do plusu. Takze v pohode.

ja budu kupovat jeste asi jednu - uvidim jak si bude stat kurz -
potrebuji jeste jednu na rychle nabijeni, kdyz mam tuhle obsazenou
nejakym dlouhodobym tejranim baterek

--
S pozdravem
Radek Vicek