[OT] ruseni wifi

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Únor 14 10:55:36 CET 2010

Zdravim,

tohle popisovane chovani je u novejsich oktavek normalni v pasmu 2,4GHz Ja to videl poprve uz pred cca 4 roky. Objevuje se to pouze kdyz je auto zamknute. Takze rada je bud prejit do 5GHz nebo nezamykat auto.

S pozdravem JK

DD,
pokazde, kdyz prijede bratr se svym autem Octavia, zarusi wifi, kterym jsem pripojen k netu pres ulici u souseda. Zarusi to, i kdyz stoji treba 15-20 metru od domu. Ma v aute pohybovy alarm, ale ten prece nemuze tolik vyzarovat mimo vozidlo, a jeste na tehle frekvenci (2,4G). Wifi nejde ani u souseda v dome, pres LAN internet funguje. Predtim mel VW golfa, a nic podobneho. Je tohle normalni chovani, nebo ma v aute nejaky problem a je ho treba resit. Auto koupil na inzerat. Dekuji.
Stanislav Lepeska