Tip na pekny nabijec za skvele penize

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Únor 14 10:34:40 CET 2010

Ja mam ten klon ( BC-8 ) a dale pak z Dealextreme tu nedavno probiranou
Mystery s popsanymi upravami.
Pro nabijeni tuzkovych NiMH se mi osvedcila lepe Mystery - vetsinou
dodana kapacita je +- te na clanku.
U BC-8 je treba ve spojeni s tuzkami EniTime GS YUASA ukonceni nabijeni
nespolehlive a u 2 ze 4 clanku BC-8 hodne prebiji.
Ovsem subjektivne se mi zda, ze BC-8 zas lepe nabiji Li-on ...
Ale nepochopil jsem logiku zapinani toho ventilatoru.  Podle me je tam
nejaky generator nahody a ten ventilator ovlada :-)
JaKub