Tip na pekny nabijec za skvele penize

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 14 06:23:37 CET 2010

No pri nabijeni bezi jen pri vyssich vykonech. Na bezne tuzkace nabijene
do 1A me teda nezapina. Nebezel ani pri nabijeni lionek 2s proudem 1.5A.

Pri vybijeni je to jasne tam stejne je to i s nim nadoraz.

Jeste jeden poznatek. Zkousel jsem ted nabijet Eneloopy a ty prakticky
nemaji deltapeak. Nabijel jsem proudem 0.5A schvalne dva clanky
jednotlive a oba konci na 1.6V a jen se lehce ochlupati graf napeti, ale
dolu to nepadne. Nakonec jsem to pojistil teplotnim cidlem a stazenim
citlivosti deltapeaku na 5mV.
Pak nabijec vypnul pri dodane kapacite 2360mAh.

Ted testuji Recyka - uvidime jak se budou jevit na grafech. Ciste
pocitove se mi zdaji lepsi.

--
S pozdravem
Radek Vicek