Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen halen@seznam.cz
Pátek Únor 12 22:10:58 CET 2010

Děkuji, opravdu to bude přeslechem mezi kanály. Byl jsem dnes u dvou
známých a jednomu ty pruhy dělají i normální TV a u druhého to dělá tv
karta. Navíc když jsem doma zkusil mírně rozladit na televizi naladění
kanálu (vypnuto afc), tak se pruhy objevily i tam a byl tam i obraz v
tom rušení. Obraz jsem pokusem zjistil, že je od kanálu v blízkosti. Při
rozladění to dělají skoro všechny kanály na TV. Přepínání normy nějakým
způsobem pomohlo (na tv kartě), ale někdy to pomůže a jindy ne. Navíc
jsem ještě zjistil, že se při usilovném přepínání programů, se kanál,
který nejde naladit podaří naladit tak, že funguje perfektně. Jakoby se
tuner TV karty netrefil na tu správnou frekvenci, ale někdy se trefí.
Zkusím se obrátit znovu na provozovatele. Jednoznačně by měli udělat
větší rozestupy. Když nepochodím, zruším kabelovku a pořídím satelit -
skylink.

Honza