Rozvody v byte II

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Únor 12 15:22:52 CET 2010

Ahoj,

pokud je to zapojené do kruhu, tak je to blbě. To by pak mělo na každě
zásuvce být uvedeno, pozor napájeno z dvou okruhů. Zem bych pochopil, dost
často to i tak vychází díky různému ochranému pospojování apod. Fáze si
myslím že do kruhu být nesmí. Nejsem revizák, ale pokud by to udělal někdo z
mých spolupracovníků, tak to půjde předělat.

Radek