Total OT - medena trubka

Miroslav Draxal evik@vol.cz
Pátek Únor 12 11:39:12 CET 2010

Dobry den,
 tak asi uz prestavaji platit zakony fyziky, asi kluci v cernu uz zmakli
první cernou ditu a vse se meni.
Vemte soustavu dvou trubek 28, na nich natvrdo napajeno ( na kazdem kusu
) 4 kolena. Vse zazatkovano + odvzdusnak, natlakovano, jedna drzi, druha
ne. Riakm si, ještě ze je to moznost vyndat. Vyndam, projistotu vezmu
autogen, znovu prohreju, spoje jak malovane, ale nekde to tece, sice
jsem nenasel nikde nic mokryho, bylo to v tubexu, ten to utrel....
Sborka, navrat do kanalu, natlakovani, to stejny. Zase jesm to vyndal,
tet uz natlakoval venku, pouzil ventyl, kterej má sroubovaci vicko s
gumovym tesnenim.

A TET POZOR: natlakoval vodou ( podel mne je nestalcitelna ) zavrel
ventil, zasrouboval vicko na ventil, otevrel ventil, odvzdusnil,
ustadilo se to na 6,4At. Do rana 5At. VSECHNO SUCHY. Ta druha trubka
tlak drzi. Voda, kterou jsem to tlakoval mela něco malo přes 6C, takze
po ohrati objemu bych cekal, ze se tlak ještě zvedne.

Je to totalni blbost, jenze me se to deje, muze to nekde mlzit tak jeme,
ze se to hned odpari?  Diky za  reagce. MIRA