Re: Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Únor 12 10:43:42 CET 2010

Proc ne, i to by stalo za zkousku.
Je nekdo z panu s temito cenami a sidlem v CR ochoten do sve pristi objednavky nebo samostatne prihodit at to neprehanime 25ks LM2675M-ADJNOPB? Vazne by me zajimalo zda je za tech cca 38Kc TME doda.
Samozrejme , ze je odeberu a hradim i veskere prepravni naklady , at jiz standardne pres nase s.r.o. nebo jiak :-)
Jeste zajimavejsi by to bylo s ADE7758, kde je cena pod prodejkou vyrobce, ale tech mame jeste zasoby :-)

Tom

P.S. V zadnem pripade jsem nemel v umyslu praskat konkretni zakazniky, jen me zajimalo jak se veci maji.

>a co to udelat jinak, pozadejte nekoho ze "stastnych" at vam jich 100ks za tu cenu objedna :-).
pokud je to dotovna cena, tak to nakonec nepujde, no pokud se to povede, tak jim(tme) poslete dopis, ze jste
si to od nich za tu cenu koupil, ale prez nekoho jineho, s malou marzi a jestli jim to stoji za to, nebo
jsou ochotni vydelavat primo na vas ... :-). a mozna ani nedojde k nasr...i spousty lidi :-),
tomik.