Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 12 09:27:18 CET 2010

Noooo, me ty dumpingove ceny take byly divne, ale je otazkou zda drazdit
bosou nohou hada.

Protoze maximalne to dopadne tak, ze jim ty ceny zvednou a to vas asi
radi mit nebudou.

I kdyz to tam poslete anonymne tak pokud nedelal web TME idiot (nekdy si
to ale myslim) tak maji logy, kdo se hlasil a co zobrazoval. Snadno je
ztotozni s uzivatelem.

Mozna by spis stalo za to ukecat zminene pany aby si otevreli prodej
soucastek. Bylo by to pro vsechny lepsi. ;-)))

Radek Vicek