Re: Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Únor 12 09:21:42 CET 2010

Tak jsem, uderem 9:00 vytocil TME, ohledne cen a sudruzi tvrdi, ze to proste neni mozne a za takove ceny to nemuze nikdo v ceniku mit a ze kecame neb je to pod jejich nakupni cenou.

Timto bych chtel pozadat pany Sip, Grepl a Martincek zda by nebyli tak laskavi a v aplikaci si nezobrazili nasledujici dve soucastky a nasledne neudělali Print Screen a tento obrazem mi v jakekoliv formě neposlali na muj email
tom.tore zavinac seznam.cz

ADE7758ARWZ Integrovaný obvod 3fázový elektroměr SO24
LM2675M-ADJNOPB

udelam vyrez podstatneho, tedy kolonky s soucastkou a cenou a dle domluvy opet vytocim ceske zastoupeni at se vyzvejkne.
O dalsim prubehu budu samozrejme informovat.

Tom.

P.S. Bez ohledu na vysledek, obe zde prezentovane ceny tj. cca 105 i 38Kc u techto IC jsou vysoce pravdepodobne pod nakupkou TME, respektive odpovidaji nakupni cene pro cele baleni v radu tisicu a jeste pri dobrem kurzu dolaru a bez nakladu na dopravu.

>Mam sice modrou, ale vytoceny jsem jak 6* general,
celkem i pochopim cenu vazanou na objem, ale kdyz mam cenu pri 100ks 2x takovou jako nekdo pri 10 tak tomu rikam individualni pristup, mluvim o LM2675, zrovna jich potrebuji tak 20ks.

Rano vytocim TME a pripadne poreferuji jake strategicko obchodni taktiky vedou k temto cenam :-)

Tom

P.S. Nejlepsi na tom, je ze ony zde prezentovane ceny vice mene koresponduji s cenami odberu celych kotoucu primo od vyrobce. Ta LM2675 je tusim za 2$ a jak jsem jiz rikal ADE7758 tak 6.5$/ks

> [...]
> netvrdim, ze to je neco extra, ale neni to uz ani domaci bastleni.
>
> Nicmene je to zacarovanej kruh. Nemuzu u nich nakupovat vic kdyz to maji
> drahe. Takze koupim jinde a neudelam objem.
>
> No co se tyka CP. Pokud se nepletu tak ti na kazdem obchodnim oddeleni jiste
> radi sdeli jake jsou mnozstevni slevy pro podavatele. Pripadne je mame
> verejne v cenikach. Snadno si to muzes spocitat.
>
> U TME nic takoveho nevidim a tezko teda muzu prokalkulovat na co dosahnu.
> Ostatne ani nic takoveho neuvadeji, ze je mozne.
> Spis mi to prijde tak, ze kdo se neozve tak holt je v tech obycejnych cenach

Voják se stará, voják má. My když dostaneme cenovou nabídku, tak taky
můžeme zkusit požádat o další slevu a dodavatel buď řekne, že může jít
níž a nebo ne (a podle toho buď koupíme nebo ne, obvykle je na výběr
mezi více konkurentama a to buď i mezi více výrobcema nebo jde i o
stejný zboží u různejch překupníků).

BTW vybavuje se mi jedna památná věta, co prones jeden kolega kdysi
dávno (když to ještě kolega nebyl, takže to znám jen z vyprávění) na
úvod na jednání: "Nabídka konkurence je technicky lepší a zároveň
levnější než vaše". Prej v tu chvíli šli všichni do kolen.

P.K.