OT: TV Gogen

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Únor 11 23:57:25 CET 2010

Mám podobnou zkušenost jako tu zazněla, hledali jsme velikostí něco
podobného, po té, co jsem ji viděl zaplou ale padlo finální ne. Na
nahrávání jsem kdysi někde na letáku potkal jednodušší dvd rekordér s
usb (bez hdd), ale nemůžu zaboha najít, co to bylo zač, jen si matně
vzpomínám, že tam byla nějaká baťovka typu 1499,-

T.V.