Rozvody v byte II

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Únor 11 23:38:31 CET 2010

A co s puvodnim okruhem? Mistnost a zrejme cely byt byl puvodne zapojen do kruhu.
- Bod A: privod do mistnosti,
- Bod B: privod do mistnosti na druhe strane
- Bod C: zacatek noveho okruhu
Propojim A+C to je jasne, ale mam natahnou dvojlinku A ->B? (Puvodne sel spoj A-B pres zasuvky, ale ty uz tam nejsou)  V bodu C se ulomily draty, takze spojka bude muset byt zasypana izolaci -keramicke kulicky Liapor. Muze to tak byt?

Rozvadec je novy, zem muzu natahnou jedine volne po zemi pod kobercem.

Michal Gregor

PS: Lepsi zbourat a postavit znova....