[OT] Rychlost USB hubu

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 22:59:58 CET 2010

Připadá mi, že Atmel má vůbec USB nějak blbě vyřešené. Loni jsem zkoušel
USB komunikaci s AT91SAM7S256 a zjistil jsem, že vyrovnávací bufer má
jen 64 bytů, takže nejde komunikovat vyšší rychlostí než 64 kB/s.
Podobné ARMy od jiných výrobců (NXP, STM) mají bufer na USB alespoň 2
kB. Když už jsme u toho - je to takhle ošizené i u řady AVR ?

Mrazík