Rozvody v byte II

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Čtvrtek Únor 11 22:40:26 CET 2010

Nevim jake je to zverstvo, ale dela se to celkem bezne, normalne se to
napoji na stary rozvod  PE+N na PEN a L na L a az se bude pokracovat
dalsi mistnosti, tak se to dodela do rozvadece a projit sroubky na
starem vedeni. Zakladni podminka je, ze se po rozdeleni PEN na PE+N
nesmi nikdy spojit a to zde ja zachovano. Dalsi podminka je ze bod
rozdeleni ma byt prizemnen na zakladovy zemnic, ale to pujde asi tezko,
ve starsi zastavbe ho ani nikde nenajdete. Nevim jak by to dopadlo,
kdyby jste rekl zakaznikovi, ktery chce pridat zasuvku nebo svetlo, ze
musi udelat rekonstrukci v celem byte vcetne typoveho rozvadece. Pokud
se jenom vymeni zasuvky a vodice ve zdi, tak se to da napsat jako oprava
stavajiciho rozvodu a ani revizaci s tim nemaji problem.