[OT] Rychlost USB hubu

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Únor 11 22:14:24 CET 2010

Ten jsem měl doma také mimo jiné podobné "USB HUBy". Všechny jsem je
rozšlapal. Opravdu to funguje jak se tomu chce. Přes některé to
nepoznalo o jaké se jedná zařízení, skoro všechny byly šíleně pomalé, apod.

Poslední, který mám, a který funguje zatím bez problémů je tento:
http://www.portal-mini.cz/index.php?area=&id_detail=147866&id_odd=12619&id_ovv=923&shop=MjY5MjAwNHBp&ecc=0&ac=10

Většinou ho používám bez přídavného napájení, když připojím víc
zařízení, které mají větší odběr, použiju externí napájení.

Ales Filip