Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 11 21:47:25 CET 2010

2010/2/11 HW CNCnet.info <hwnews@cncnet.info>:
> No nevim jestli kazdej kdo ma u nich registraci nakoupi za 28 litru,
> netvrdim, ze to je neco extra, ale neni to uz ani domaci bastleni.
>
> Nicmene je to zacarovanej kruh. Nemuzu u nich nakupovat vic kdyz to maji
> drahe. Takze koupim jinde a neudelam objem.
>
> No co se tyka CP. Pokud se nepletu tak ti na kazdem obchodnim oddeleni jiste
> radi sdeli jake jsou mnozstevni slevy pro podavatele. Pripadne je mame
> verejne v cenikach. Snadno si to muzes spocitat.
>
> U TME nic takoveho nevidim a tezko teda muzu prokalkulovat na co dosahnu.
> Ostatne ani nic takoveho neuvadeji, ze je mozne.
> [...]

Voják se stará, voják má. My když dostaneme cenovou nabídku, tak taky
můžeme zkusit požádat o další slevu a dodavatel buď řekne, že může jít
níž a nebo ne (a podle toho buď koupíme nebo ne, obvykle je na výběr
mezi více konkurentama a to buď i mezi více výrobcema nebo jde i o
stejný zboží u různejch překupníků).

BTW vybavuje se mi jedna památná věta, co prones jeden kolega kdysi
dávno (když to ještě kolega nebyl, takže to znám jen z vyprávění) na
úvod na jednání: "Nabídka konkurence je technicky lepší a zároveň
levnější než vaše". Prej v tu chvíli šli všichni do kolen.

P.K.