Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 11 21:45:28 CET 2010

No to by odpovidalo te me teorii, ze kdo se neozve tak ho proste nechaji
dusit.

To same jako s placenim prevodem po dodani zbozi. Jelikoz nemivam
hotovost tak mi dobirka silne nevyhovovala. Napsal jsem jim mail, zda by
to neslo realizovat prevodem (klidne predem) a napsali, ze slo a platim
jim normalne az po obdrzeni baliku.

Spis mi prijde, ze proste na to pecou a nestaraji se. V roce 2008 bych u
nich nechal pri jen o malo lepsich cenach jednou tolik nez jsem nakonec
utratil. Vyplatilo se mi (ne o moc kvuli celnim prohlasenim) to brat ze
zahranici.

--
S pozdravem
Radek Vicek