Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Únor 11 21:31:07 CET 2010

Tak nevim, ja objednavam u TME a mame normalne registrovane IC a DIC a ceny mame stejne jako Radek. Schvalne jsem se dival do soupisu a za tento rok mam objem dodaneho zbozi 100tis bez DPH. Kazdou zasilku posilaji na dobirku, takze jiste penize. Myslim, ze to neni daleko od objemu 2-5tis kazdych 14 dni, takze bych v tech udajne lepsich cenach nevidel jen obrat.

S pozdravem JK