Ceny TME Re: Mereni prikonu na 3f

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 11 21:11:43 CET 2010

Jsem normalne vedeny jako firma a platim jim normalne fakturou se
splatnosti sedm dnu.

Nemam sice nejake pravidelne objemy jako se zde uvadelo, ale kdyz se tak
divam tak za rok 2008 jsem tam nechal skoro 28.000Kc a loni teda uz jen
14.000Kc, ale je to mimo jine i prave kvuli cenam. V roce 2008 jsem ten
samej objem mel i u Digikey a lonskej rok jsem realizoval castecne spis
u Farnella.

Asi jim napisu jak to teda mysli. Netouzim mit ceny jako p.Sip, ale zase
nechci nakupovat za ceny jako ma kdekdo co se u nich zaregistruje.

--
S pozdravem
Radek Vicek