[OT] Rychlost USB hubu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 11 18:31:18 CET 2010

>Nekvalitní kabelá¾ + nekvalitní hub. Disky obèas bývají nároèné.

S najvacsou pravdepodobnostou to bude tak, ale to moze pokojne byt aj hub schopny len 12Mbit/s.

USB 2.0 totiz nie je oznaèenie prenosovej rýchlosti... http://www.mcu.cz/news.php?extend.1200 ;-)

wek

P.S. Device manager -> USB devices -> [dany hub, dost mozne ako Generic USB Hub] -> Properties -> Details , pohrabat sa pre VID a PID, a z toho sa pravda ukaze.