TV Gogen

Martin Patka hwmp@semily.net
Čtvrtek Únor 11 18:12:52 CET 2010

Zdravim,

jo, to nahravani mne taky zaujalo. Ale pak jsem mel moznost ji videt
zapnutou a rychle jsem zmenil nazor....

U statickeho obrazu nebo u pomaleho pohybu to docela jde, ale pri
rychlem pohybu se cely obraz tak nejak divne rozechveje, dokonce mi pripadlo
(nevim, zda je to mozne, nebo zda se mi to jen zdalo), ze se rovne
linie "prohnuly"...

Vedle stojici televize nejake nezname znacky mela pri cene o 2500,- mensi
mnohem lepsi obraz....

Je to jen muj nazor, pokud mate moznost se na ni podivat, posudte sam....
Ja jsem na ni koukal v libereckem Glob.su....

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator