OT: TV Gogen

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 11 14:07:28 CET 2010

2010/2/11 Ales Filip <nostromo@khnet.info>:
> Dobrý den,
>
> Nemáte někdo zkušenosti s LCD TV GoGEN, konkrétně s TVL32847HDPDVBT
> Kolega z práce přemýšlí o tom, že by si ji koupil. Líbí se mu na ni, že umí
> nahrávat programy na FLASH disk. Mě ale nějak odrazuje ta značka :-)
>
> Například:
> http://www.nakupka.cz/vyrobek/televizor-gogen-tvl32847hdpdvbt-4gb-flash/

Zkušenosti nemám, ale značku bych přirovnal třeba k Sencoru apod.
Prostě jeden z mnoha malých hráčů na trhu, ať se kolega spíš zaměří na
vlastnosti, tj. jaký má obraz, pozorovací úhel, jak se ovládá, jestli
má dost vstupů atd. Na první pohled vidím jednu drobnou vadu a to
rozlišení - ta televize není Full HD, na rozdíl od podobný, ale bez
nahrávání:

http://www.nakupka.cz/vyrobek/televizor-gogen-tvl32841fh4dvbt-lcd/

Ale to taky nemusí bejt nějaká velká nevýhoda, podle toho na co si ji
kolega kupuje - ovšem jestli má v plánu si koupit nějakej HD (tj.
Blu-ray) přehrávač, tak je Full HD televize určitě lepší.

(Taky se mi zdá 81 cm málo, osobně bych si vybíral televizi, která by
při zobrazení obrazu 4:3 v režimu černých pruhů po stranách, měla
obraz aspoň stejně velkej jako na 4:3 CRT s úhlopříčkou 72cm, takže to
odpovídá 16:9 televizi s úhlopříčkou asi 90cm.)

Že to není značková televize, to by mi ani tak nevadilo, kolikrát maj
značkový výrobky horší výbavu než neznačkový (kdysi dávno třeba DVD
přehrávače nebraly vypalovaný CD nebo neuměly přehrávat DivX, zatímco
neznačkový za polovinu peněz to uměly.)

Pavel Kadečka.