Mereni prikonu na 3f

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Únor 11 11:57:39 CET 2010

Ano take bych se priklanel k PMECu a nejspise k PS2V/200, kdysi jsme o
nem diskutoval primo s panem Jansou z PMECu a shodli jsme se, ze pro muj
ucel podobny tvemu jsou vyhovujici. Motani jsem psal proto, ze kusovka
je drazsi + postovne a tak za urcitych podminek (treba uz mas neco
podobneho v dilne apod) to muze byt vyhodnejsi, pro seriovku od par kusu
uz bych to vubec neresil. ADE7758 ma Amtek skladem ale Analog vyrabi i
jine typy tak se mrkni sem
http://www.analog.com/en/analog-to-digital-converters/energy-measurement/products/index.html
mozna najdes levnejsi vyhovujici.

Pavel