Re: Mereni prikonu na 3f

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 11:13:27 CET 2010

Pokud jde trafa, viz nize, s PPT4/H 1000 lze postavit velice presny merak, ale jedno trafo cca 180Kc, ma vyznam jen pokud vas zajima i proudy v radu 10mA, pro velke proudy staci nejake to mensi a podstatne levnejsi.
IC umi i odporovy bocnik nebo rogowskeho civku.

http://www.pmec.cz/index.php?page=sensors

Tom

>Ano zatim se ten IC jevi jako nejlepsi reseni, pokud se nejak poperu s
dostupnosti tech traf. Vyhledove to nema byt kusovka takze nehrozi asi
zadne motani taficek doma.

--
S pozdravem
Radek Vicek