Mereni prikonu na 3f

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 11 10:38:16 CET 2010

Hmmm, priznam se, ze zatim zadavatel pozadoval jen porovnani sumarniho
prikonu na CELEM vedeni tedy by me jednotlive faze zajimat nemusely.
Proto jsem se ptal zda existuje 3f proudove trafo, ktere ma 1 vystup.

Zrejme to budu muset jeste overit jak si vlastne predstavuji presne
balancovani pokud ty spotrebice budou rozhazene na ruznych fazich. Ale
to je uz podruzny problem.

Zatim jsem byl smireny s tim, ze osadim 6ks bipolarnich proudovych cidel
od Allegra a budu merit. Nastesti staci merit jednou za x sekund,
protoze stejne nema smysl cvakat stykacema jen, ze nekde na chvilku
spadne prikon.

--
S pozdravem
Radek Vicek