Mereni prikonu na 3f

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 11 10:30:26 CET 2010

Co chci jsem napsal jasne potrebuji merit OKAMZITY prikon na obecnem 3f
vedeni v proudovem rozsahu 0-50A na fazi.

Nepotrebuji merit spotrebovany vykon. Navic ty elektromery tam uz jsou,
ale muze tam byt cokoliv od Krizika vyse a tak nemuzu spolehat na to, ze
tam budou zrovna ty s nejakym vystupem. Prijde zbytecne tam davat jeste
jedny.

Nevim co je tedy na zadani v prvni vete nejasneho a kde pisu neco o dvou
fazich a ani jsem nepsal nic o porovnavani.

Pokud potrebujete nutne vedet neco vic ac to s dotazem nesouvisi tak  to
potrebuji merit abych mohl balancovat spotrebice na tech dvou vedenich.
Porovnani je mi nanic protoze musim vedet jake mam vykonove rezervy na
tech vedenich abych mohl rozhodnout zda uz muzu pripnout treba 2kW
teleso. Nestaci mi jen proste vedet ze ve vedeni A tece vic nez ve vedeni B.

--
S pozdravem
Radek Vicek