Mereni prikonu na 3f

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Únor 11 10:06:13 CET 2010

Je to odpověď na otázku "je mozne nejak jednoduse merit celkovy prikon
protekajici na obecnem 3f
vedeni (tedy jak spotrebice zapojene na 230 tak spotrebice na 400V treba
3f motory)?"
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 11, 2010 9:46 AM
Subject: Re: Mereni prikonu na 3f

No ja to nepotrebuji cejchovane a ani nejak super presne. Potrebuji
merit dve vetve 3f vedeni a balancovat na nich zatez.

A prijde mi to jako silne pritazene za vlasy nasazovat cejchovany
elektromer na to abych meril jen okamzity prikon - nic dalsiho me z toho
elektromeru nezajima.

Kolik takovej elektromer (do tech 50A) nejlevnejsi zhruba stoji?

--
S pozdravem
Radek Vicek