Re: diselagregát z číny....?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Únor 11 10:01:43 CET 2010

Tak vam nevim. Pokud chteji neco co bez problemu startuje v zime, a nedela kraval, tak bych to videl tak na cenu 50-100k Kc, coz zase nesplnuje cenove a ani vykonove parametry.

Z logiky veci, potrebuji motor s zhavenim, masivnym zakrytovanim, poradnym vyfukem a starterem.

Tom

>Ten agregat Slavie by jeste urcite jeste par let jel, jenomze obsluha to
startovala pomoci nejakeho etheroveho spraye a nejak to asi prehnali .
Neco v tom pry ruplo a nasledne se to zadrelo.   Majitel ale chce v
kazdem pripade neco noveho, u te Slavie byl problem se starty za mrazu a
hlavne strasnej kraval.
JaKub