diselagregát z číny....?

Pavel Krafcik pk@pjk.cz
Čtvrtek Únor 11 09:08:16 CET 2010

Zdravím

v jednom zaměstnání jsem provozoval generátor Caterpillar kolem 100kW a
celé odhlučnění a "ekologizace" se soustředily do výfuku. Byl to válec
délky 2m a průměru asi 1/2m. Blok motoru byl volný a žádný tlumicí
materiál se tam nevyskytoval. Když se zavřela běžná plechová vrata
garáže, tak byl slyšet jen slabý šum. Vrátní, kteří měli 5 metrů od
generátoru kutloch, nebyli schopní zjistit, jestli generátor běží. Byli
to pánové 50 a více let. Museli se dívat na klapku výfuku. Když byla
zvednutá, generátor běžel.

Pavel Krafčík