Kabelovka - přiliš silný signál?

Halen halen@seznam.cz
Středa Únor 10 22:03:52 CET 2010

Takže přejíždění rukou nebo alobalem - žádná změna, vůbec to nemá vliv.
Tady je soupis frekvencí s frekvencí kanálů mezi. Zkoušel jsem 3 TV
karty, na všech to je vidět. Na některé více, na jiné méně.

fotka rušení:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/0-Us2XSamPTFrAYNH8EzUg?authkey=Gv1sRgCOO5zMbYh9n5XQ&feat=directlink
všimněte si obdelníkového vykousnutí u vodorovného a svislého pruhu

133,25 posun zleva doprava - rychle
140,25 blikání obrazu bez viditelného pruhu
147,25 ok
161,25 ok
175,25 posun pruhu zleva doprava - rychle
182,25 ok
196,25 pruh skoro stojí
203,25 ok
224,25 posun zprava doleva - rychle
231,25 posun zleva doprava - pomalu
245,25 ok
252,25 ok
259,25 posun zprava doleva - zarušený komplet celý obraz

pak je spousta kanálů, vše ok a poslední je na frekvenci 527,25.

Soupis všech nalezených frekvencí:

133250000
140250000
147250000