diselagregát z číny....?

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Středa Únor 10 20:35:32 CET 2010

V praci mame podobnou 4KVA s motorem Yanmar jako zalozni zdroj a celkem
chodí. Motor vypadá na obrazku stejne jako ten nas, ostatni je jine a je
cervena. Jenom je problém ji natartovat když je venku pod -5C ale
rozjede se, pri -15C jsme to vzdali a sly shanet startovaci sprej. Chybi
tomu starter. Vyhoda je ze je to diesel a jen tak nechcipne pri
pretizeni. Pouzivame ji na zalohu 4KW motoru velkeho ventilatoru a
rozbeh prezije. Benzinova se stejnym vykonem s nim ani neotoci.