zatepleni pudy a podlahove topeni

Středa Únor 10 16:25:15 CET 2010

no taky tohle budu řešit až budu dokončovat chaloupku. Ta vata mi přijde
lepší z požárního hlediska. Polystyrén který se teď vyrábí, by měl mít sice
sníženou hořlavost, ale je otázka jak moc sníženou...
Takže (v mém případě - sbíjené krovy
http://vaelektronik.cz/dum/original/zima2.jpg ) na strop pod půdou mezi
krokve vatu, to je 180 mm a pak nějaký ten polystyrén (10-20 cm) na překrytí
trámů, které mezi vatou tvoří tepelné mosty.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 10, 2010 2:49 PM
Subject: Re: zatepleni pudy a podlahove topeni

Zatepleni stropu je popravde dulezitejsi nez zatepleni obvodove steny,
jednak zpravidla tvori vetsi plochu nez obvodova stena a pak strecha and tim
zari proti podstatne chladnejsi obloze , tudiz zari lepe :-).
Pokud k tomu prictete, ze teply vzduch se drzi u stropu mame zde duvod pro
ktery by zatepleni stropu melo byt prvni co se zatepluje a melo by se
zateplovat o fous lepe nez obvodova stena.
Pokud jde o volbu materialu tak podle meho to chce pouzit EPS nikoliv vatu,
EPS staci ten nejmene unosny (pokud po tom nechceme dupat). Vata casem a
vlastni hmotnosti klesa (hutni se) a stava se spise vodicem nez izolantem.
Nebal bych se na pude izolace 30-40cm, pokud se tam vejde.

Tom

>Zdravim,
pred nekolika dny jsem v jinem vlaknu mluvil o tom, ze mam problem vytopit
mistnost kde je podlahove topeni a plovouci podlaha.

Jelikoz to je na patre a nad tim je puda, tak jsem pristoupil k zatepleni
podlahy na pude nad tim pokojem.
Udelal jsem volne lozeny sendvic  .. vata 50mm (ta se ale scvrkne na vrstvu
mozna 10mm) na to dve vrstvy polystyren 50mm, takze mozna celkem 110mm.
Jelikoz mam maly vstupni ovor na pudu, tak jsem pouzival desky 100x50cm.
Desku
polystyrenu jsou provizorne prolepeny izolepou a vrstvy sem tam spojeny mezi
sebou hmozdinkou na polystyren. Je to pochuzi, ale opatrne. Na pudu se chodi
vyjimecne, takze to nevadi.

A k tomu hlavnimu.

Pred zateplenim byl problem v predmetnem pokoji mit 20st, vetsinou 19,5 a
sem
tam si dcera musela pritopit elektrinou.

Dnes neni problem dosahnout 21 a to termostat vypne podlahovku.

Takze to zatepleni podlahy na pude ma asi velky vyznam a postupne v ramci
odpocinku zateplim celou pudu.

Mozna pro nekoho bude zajimavy i ekonomicky rozpocet

vata Isover domo 50mm  ... 36Kc/m2 vcetne dph
polystyren 50mm ... 59Kc/m2

Takze 36+59+59 = 154Kc/m2 + nejake hmozdinky po 2,50 a siroka izolepa +
nekolik hodin prace

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862