Re: Koroze a praskání kolejí ([OT] je zima)

Juraj Michálek michalek.jm@gmail.com
Středa Únor 10 16:24:37 CET 2010

Ja som zasa videl (asi na Spektre ?) dokument kde bola teoria podobna, avsak
pricinou bola vadna technologia nitovania alebo nekvalitne nity samotne.
Tiez tam vsak spominaly (na dnesne pomery) nekvalitnu ocel.