OT moze sa v C zapisat viacero bitfieldov jednym vrzom?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 10 16:27:30 CET 2010

No, uprimne povedane, neprehladal; dufal som, ze to niekto z fleku vie ;-)

Inak aj ja to bezne v gcc pouzivam, ale zase gcc je zname tym ze su v nom kdejake ficury ktore nie su celkom standardne.

V SDCC to nefunguje, resp. to funguje tak trocha necakanym sposobom: to, co je pred ciarkou, ma sirku toho "rodicovskeho" typu, t.j. v tomto pripade
 struct blabla {
  unsigned int a, b : 1;
 };

blabla.a je 16 bitov.

Ono to pokojne moze byt bug co zase nemusi byt az take prekvapive vzhladom na pocet clovekohodin ktore su do toho projektu globalne investovane, ale skor nez urobim bug report, chcem si byt isty ze na mna nebude nakricane :-)

>PS: Tvoje 2 priklady su rozne :-)

Hej, samozrejme som sa v tom druhom sekol a myslel som tym

 struct blabla {
  unsigned int a : 1;
  unsigned int b : 1:
 };