OT moze sa v C zapisat viacero bitfieldov jednym vrzom?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Únor 10 15:55:11 CET 2010

Verim, ze si normu prehladal dokladne, tak som zapis rovno vyskusal v
MSVC8 (studio 2005). Skompilovane, funkcne.

Mas s tym problem v inom kompilatore, alebo Ta to zaujima povedzme z
dovodov prenositelnosti?

miro

PS: Tvoje 2 priklady su rozne :-)