Re: zatepleni pudy a podlahove topeni

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 10 15:23:59 CET 2010

Asi takto, pokud uz nekam alobal tak patri co nejblíze k zdroji tepla tedy primo na podlahu pudy (pokud ho nechceme lepit na strop pokoje), pokud dokaze Al odrazit rekneme 3% tak tri procenta z 10 je vice nez 3% z treba 3 na druhe strane toho izolacniho EPS. V realu je to cele nesmysl a je podstatne jednoddussi dat o 0.5cm EPS vice nez se mrcasit s nejakym alobalem. Dalsi co jde pouzit je misto bileho EPS pouzit sedivy, coz je EPS s mikrocasticemi sazi, ktere snizuji emisivitu EPS, problem je cena a tim padem se to opet nevyplati.

Tom

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, February 10, 2010 2:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: zatepleni pudy a podlahove topeni

S tim alobalem to asi neni upkne zcestna uvaha, prodavaji se parotesne folie
s naparenou vrstvou hliniku, prave kvuli reflexivite. Jak a jestli to
funguje jsem nezjistoval (ale ceka mne to, tchan je nakoupil jako N-tou
vrstvu na pudu, tak az je natahnu, poreferuju - to je tak do pul roku :)

Pavel Kutina