zatepleni pudy a podlahove topeni

Soltisik Miroslav Miroslav.Soltisik@t-mobile.sk
Středa Únor 10 15:19:35 CET 2010

>S tim alobalem to asi neni upkne zcestna uvaha, prodavaji se parotesne folie s naparenou vrstvou hliniku, prave kvuli reflexivite.

Reflexivita funguje pre IR fotony (o nich je rec) len ak je tam priestor, vyrobcovia uvadzaju 4cm vzduchu. Bezne je potrebnych menej priestoru, ale alobal a na nom pevny material (ina folia, izolacia,...) asi (teda vobec) fungovat nebude.

Mame 3 sposoby sirenia tepla:
vedenie
prudenie
ziarenie

Cast obalky 	| straty vedenim 	| prudenim (konvexiou) 	| ziarenim(salanim)
Strecha 		| ano (vzduch) 	| ano(vzduch) 		| ano (v zime ma obloha casto -50)
Mury 			| ano (vzduch) 	| ano (vzduch) 		| ani nie (okolite stavby a rastliny ziaria tiez na nas dom)
Zaklady(podlaha) 	| ano (poda) 	| nie 			| nie

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your employer does not consent to Internet email for messages of this kind. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of my firm shall be understood as neither given nor endorsed by it.