zatepleni pudy a podlahove topeni

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 10 15:07:42 CET 2010

 10.2.2010, 15:00:26

kdysi jsem se tim trochu zabejvaj. nekde ve skrini jeste mam vzorky
tech foliji i haldu nerenych dat a vypoctu. ono to funguje docelaa
pekne, nejen pod strechou ale kdekoliv. kdyz napnete 2 nebo tri
pokovene folie blizko sebe, dostanete pri stejne tloustce vyssi
hodnotu tepelneho odporu nez u polystyrenu. Jenze napinat nejake folie
je vetsinou pracnejsi nez skladat tabule polise. a hlavne, nikdo vam
nerekne, co se stane s tepelnym odporem tech foliji kdyz se na nich
usadi prach.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz