zatepleni pudy a podlahove topeni

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Únor 10 14:50:51 CET 2010

S tim alobalem to asi neni upkne zcestna uvaha, prodavaji se parotesne folie
s naparenou vrstvou hliniku, prave kvuli reflexivite. Jak a jestli to
funguje jsem nezjistoval (ale ceka mne to, tchan je nakoupil jako N-tou
vrstvu na pudu, tak az je natahnu, poreferuju - to je tak do pul roku :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 10, 2010 2:41 PM
Subject: Re: zatepleni pudy a podlahove topeni

Ono se říká že by střecha měla být izolovaná víc než stěny. Odůvodňujou to
tak, že při jasné obloze v noci se vyzařuje teplo do kosmu, proti prostředí
s téměř absolutní nulou. No moc se mi to nezdá když je okolo vzduch stejně
teplý jako kolem stěn, ale třeba to nějaký vliv má. Jinak na dnešní dobu je
100 mm málo, na střechu se dává 200-300. Napadá mě - pokud by se izolace
měla zlepšit omezením vyzařování - položit na ten polystyrén alobal by byla
úplná blbost? Když je nad tím neprůhledná vrstva (střecha) jak je to tam s
vyzařováním? Ta vrstva izolace to vyzáří do střechy a ta potom úměrně svojí
teplotě vyzařuje dál? Je to stejné jako kdyby to vyzařovalo přímo?

Anděl