zatepleni pudy a podlahove topeni

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Únor 10 14:17:36 CET 2010

Zdravim,
pred nekolika dny jsem v jinem vlaknu mluvil o tom, ze mam problem vytopit
mistnost kde je podlahove topeni a plovouci podlaha.

Jelikoz to je na patre a nad tim je puda, tak jsem pristoupil k zatepleni
podlahy na pude nad tim pokojem.
Udelal jsem volne lozeny sendvic  .. vata 50mm (ta se ale scvrkne na vrstvu
mozna 10mm) na to dve vrstvy polystyren 50mm, takze mozna celkem 110mm.
Jelikoz mam maly vstupni ovor na pudu, tak jsem pouzival desky 100x50cm. Desku
polystyrenu jsou provizorne prolepeny izolepou a vrstvy sem tam spojeny mezi
sebou hmozdinkou na polystyren. Je to pochuzi, ale opatrne. Na pudu se chodi
vyjimecne, takze to nevadi.

A k tomu hlavnimu.

Pred zateplenim byl problem v predmetnem pokoji mit 20st, vetsinou 19,5 a sem
tam si dcera musela pritopit elektrinou.

Dnes neni problem dosahnout 21 a to termostat vypne podlahovku.

Takze to zatepleni podlahy na pude ma asi velky vyznam a postupne v ramci
odpocinku zateplim celou pudu.

Mozna pro nekoho bude zajimavy i ekonomicky rozpocet

vata Isover domo 50mm  ... 36Kc/m2 vcetne dph
polystyren 50mm ... 59Kc/m2

Takze 36+59+59 = 154Kc/m2 + nejake hmozdinky po 2,50 a siroka izolepa +
nekolik hodin prace

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862