Re: Koroze a praskání kolejí ([OT] je zima)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 10 13:31:14 CET 2010

(Změnil jsem subjekt i když jsem si téměř jist, že admin nám utnul
vlákno jen v souvislosti s tlacháním o globálním oteplování.)

To žíhání mě napadlo taky a je fakt, že zrovna u kolejí je to skoro
zbytečný, taková prasklina vlastně až tak moc nevadí, stejně jsou v
kolejích dilatační mezery. Resp. dlouhodobě by ta prasklina asi taky
vadila, proto ji zřejmě svařili.

Projel jsem si ten dokument, je to docela zajímavý. Jak jsou na konci
ty lodě, vybavilo se mi, co jsem viděl t.č. v loděnici v Německu,
stavěli tam lodě, a jelikož ještě nebyly natřený barvou, byly ty trupy
docela rezavý, až jsem si řikal, jak to potom vydrží, když to přetřou.
Nebo jestli to napřed brousej, nevim.

P.K.