[OT] razeni mailu do vlakna

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Únor 10 10:54:56 CET 2010

> - Pro jistotu jsem se podival sem
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2010-February/thread.html  a
> zjistil jsem, ze maily od kolegy Tomase Tomase jsou zarazene nekdy
> spravne, nekdy spatne, maily od kolegy Jiriho Krajinky jsou nastrkane
> vzdy do jineho vlakna a muj e-mail zalozil take nove vlakno (odpovidal
> jsem psanim do textarea primo pod mailem)

K tomu bych přidal ještě postřeh, že maily od zmiňovaných kolegů, kromě
toho že neobsahují hlavičku "In-Reply-To:", také velmi často neobsahují
"Re:" na začátku subj., i když jsou pokračováním vlákna.

Zdá se mi, že nejen že se tam to Re: nepřidá, ale dokonce je umazáno ze
subjektu mailu, na který dotyčný reaguje. Ovšem některé jejich příspěvky
přesto Re: obsahují. Dělá si z toho webmail na seznamu dobrý den nebo o
co jde, netušíte někdo?

Konkrétní příklad roztrhání vlákna: "LDO stabilizator 10-48V" začínající
5.2. 17:15 (tam není Re: od kolegy Tomáše Tomáše ani jednou).

Lukáš Grepl