[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Středa Únor 10 10:42:31 CET 2010

Tak takto bych to neviděl.

Po vyúčtování a zaplacení doplatku v roce 2008 jsem se plácl přes kapsu a vyměnil všechny
žárovky za úsporky v celým baráku, v dílně jsem zrušil elektrický topení a nechal
si tam dodělat ústřední topení z baráku, všude jsme nainstaloval prodlužky s vypínačem
a dbal na to, aby se nepoužívané spotřebiče důsledně vypínali. Výsledkem byl pokles
spotřeby o cca 40 procent (hlavně kvůli topení). V krátké době po odečtu přijeli
kontrolovat elektroměr.Byl jsem zrovna doma. Žádná přepadovka. Přijeli, slušně se představili
a vysvětlili proč jdou kontrolovat elektroměr. Popovídali jsme si o tom, žádnou závadu nezjistili.
odjeli a tím to celé skončilo.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Tuesday, February 09, 2010 9:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

 9.2.2010, 21:03:46

Ale vratim se zpet k elektrice.
Rekneme ze mate klasicky mechanicky elmer. A ze se tento zasekne,
nebot nekam do loziska ci prevodu spadlo nepatrne smitko.
Po nejake dobe prijde technik provest pravidelnou vymenu elmeru.
Zapise stav ukazatele, elmer demontuje a odveze na zkusebnu. Pri te
demontazi, prenaseni a prevazeni jiste dojde k mnoha otresum a narazum
a muze se tedy stat, ze smitko vypadne a pri zkouseni jiz elmer
normalne meri. Porovnanim hodnot na fakturacnim oddeleni najednou
nekdo zjisti, ze vase spotreba je oproti predchozim obdobym polovicni.
Bodejt by nebyla, kdyz byl elmer pul roku zaseklej. Takze fakturacni
se dotaze zkusebny, jestli je dotycny elmer v poradku. A zkusebna
potvrdi ze ano.
Hm, do je nejaky divny. Komu to vlastne patri. Aha, nejakymu
Mlynarcikovy. Copak on je asi zac. No tady jej mame. Taky provozuje
vodni elektrarnu. Takze elektrikar. No ten jiste vi, jak se pripojit
nacerno. Tak sup, komando na nej, lumpa zlodejskyho.
Tak hodne stesti u vyslechu.

A to jsme uvazovali jen technickou pricinu. Zadne vyrizovani uctu,
zadny zly umysl, zadne zistne jednani. Dokonce ani zadne lajdactvi.
Vsichni jen delali svou praci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz