[OT] je zima

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Únor 10 10:07:45 CET 2010

Dobry den,

trochu to upresnim. Jedna sa o elektrickovu trat, postavena bola v roku
1987. V noci tam nabehli manici a zvarali to, detail opravy je tu:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/kolajnica-detail.jpg
(Je to len vyrez z tej fotky, co som uz posielal.)
Elektricky tam teraz chodia poslusne pomaly. Stalo sa to v miernej
zakrute, skor by som cakal, ze to praskne na rovnom useku.

A este pre zaujimavost jedna historicka fotka asi o jednu zastavku dalej:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b5/Bundesarchiv_Bild_183-1989-0715-006%2C_Erfurt%2C_Neubaugebiet.jpg

Richard Kaliciak