Mereni odberu (Bylo: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatelsance?)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Únor 10 07:16:35 CET 2010

Ja se k tomu urcite jeste dostanu, je to i na "prodej" i kdyz ja pro
tent "vyrobek" nemam upotrebeni.
Zajima mne to z hlediska principu. Evidentne to vyuziva nejake
ne(schopnosti) elektromeru .....