[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance? **

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Únor 9 23:11:48 CET 2010

To nic nemeni na faktu, ze nemohou jednat tak jak jednaji.

Tomu predplatnemu se nedivim, holt stejna cilova skupina odberatwelu, co nadelate. :-)

Tom

>Radku, v tomto pripade je asi kolega v pravu a je mi lito, ze natrefil na
tupce, kterym to nelze vysvetlit. To je ta statisticka chyba.

Ale v dalsich 95% pripadu ale maji pravdu.

Z nekolika "nepovedenych pripadu" nelze odsoudit celou vec.

Ja tvrdim, ze 95% policajtu je poctivych a zaslouzi si uznani .. ale pouze o
tech 5% se mluvi a kazi reputaci policie

95% podnikatelu je poctivych a snazi se pracovat dobre, ale pouze o tech 5%
se mluvi jako o zlodejich. Ja jsem detem a manzelce zakazal do ruznych
dotazniku uvadet "soukromy podnikatel" a nikde to nemluvim. Maji nakazano
psat TECHNIK nebo technicky konzultant v oboru elektroniky.

A tech oboru, kde bychom mohli delit 90/10% je taky spousta.

Taky jsem natrefil na zajimave paradoxy, napr.:

Pri stanovovani ceny postovneho pro novinove zasilky byl casopis
ELEKTROinzert zarazen do kategorie Eroticke a pornograficke casopisy ..
takze jsem nemel narok na slevu na postovnem.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862