Re: poptavka vyvoj letadloveho pocitace/vhodne reseni

Honza hwkonf@seznam.cz
Úterý Únor 9 21:44:48 CET 2010

Pane Matejko,

nerad vam kazim naladu, ale nez zacnete neco poptavat, mel byste
vedet, co ma vase zarizeni delat a hlavne jake ma splnovat normy!
a jake musi mit vyrobce certifikace.

Z toho co uvadite se skoro zda, ze vase zarizeni bude mit vliv na
bezpecnost a tedy ho bude nutne certifikovat...
...pokud je toto pravda a vyberete si na zacatku dodavatele, ktery
uvedene certifikace nema a navic nebude zpracovavat dokumentaci
podle pozadavku norem, nebude mozne (legalne) dodatecne
vase zarizeni certifikovat.

Proto zacnete prosim u sebe a nez zacnete neco poptavat zkuste si
sesumarizovat zadani a to hlavne jak sem psal, podle jakych norem ma
probihat vyvoj a jake certifikace budete pozadovat (toto vam musi rici vas zakaznik).

Omlouvam se za trochu ostrejsi ton, ale bohuzel to co pisete zavani projektem zpackanym od zacatku...

Honza.