[OT] CEZ komando jake ma odberatel sance?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Únor 9 21:34:04 CET 2010

 9.2.2010, 21:03:46

Ale tady se zlodeju nikdo nezastava. Vetsina tu jen tvrdi, ze zlodeje
je potreba usvedcit a potrestat zakonnym zpusobem.
Kdyz se vratim k prikladu z vyloupenym klenotnictvim, co jse tu uvadel
snad primo vy, co rikate na nasledujici postup.
Za vyloupene klenotnictvi je zatcen jisty Franta, jehoz otisky se tam
nasli. A je dopraven na policejni sluzebnu.
Tak podivej se Franto, ty jses velkej lump a udelals to klenotnictvi,
to ti muzeme dokazat, protoze mame tvoje otisky prstu z toho
klenotnictvi. Takze nam hezky priznas to klenotnictvi, A potom
sporitelnu na namesti a taky autosalon u vypadovky na Ostravu. Coze,
ze o zadny sporitelne a autosalonu nic nevis. Ale to mi ti vubec
neverime, tak se koukej priznat. A jestli se budes moc cukat, tak ti
prisijeme i vrazdu penzisty Homolky a taky znasilneni a vrazdu stary
Blazkovy.
A to si pis, ze s vrahem a uchylakem se zadnej soudce nemazli,
dostanes 25 ani nebudes vedet jak.
Tak co, podepises tu sporitelnu nebo ne.
A tak dale ....

Ale vratim se zpet k elektrice.
Rekneme ze mate klasicky mechanicky elmer. A ze se tento zasekne,
nebot nekam do loziska ci prevodu spadlo nepatrne smitko.
Po nejake dobe prijde technik provest pravidelnou vymenu elmeru.
Zapise stav ukazatele, elmer demontuje a odveze na zkusebnu. Pri te
demontazi, prenaseni a prevazeni jiste dojde k mnoha otresum a narazum
a muze se tedy stat, ze smitko vypadne a pri zkouseni jiz elmer
normalne meri. Porovnanim hodnot na fakturacnim oddeleni najednou
nekdo zjisti, ze vase spotreba je oproti predchozim obdobym polovicni.
Bodejt by nebyla, kdyz byl elmer pul roku zaseklej. Takze fakturacni
se dotaze zkusebny, jestli je dotycny elmer v poradku. A zkusebna
potvrdi ze ano.
Hm, do je nejaky divny. Komu to vlastne patri. Aha, nejakymu
Mlynarcikovy. Copak on je asi zac. No tady jej mame. Taky provozuje
vodni elektrarnu. Takze elektrikar. No ten jiste vi, jak se pripojit
nacerno. Tak sup, komando na nej, lumpa zlodejskyho.
Tak hodne stesti u vyslechu.

A to jsme uvazovali jen technickou pricinu. Zadne vyrizovani uctu,
zadny zly umysl, zadne zistne jednani. Dokonce ani zadne lajdactvi.
Vsichni jen delali svou praci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz