Mereni odberu (Bylo: Re: [OT] CEZ komando jake ma odberatelsance?)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 9 21:30:51 CET 2010

KAZDE elektronicke zariadenie rusi a je rusitelne.

Otazka je len miera.

Pred nejakym casom (uz to je par rokov) tu niekto nadhodil problematiku geretu, ktory inak fungoval spolahlivo, ale pri pretekoch automobilov pri umiestneni nad boxami sa kusal.
Ti autickari maju ocividne radiostanice z ktorych prazia zrejme nepovolenym vykonom (nieco ako ked do CBcka niekto ide stovkou wattov).

Spociatku sa hra tak, ze su nejake normy a vsetky zariadenia normy dodrziavaju. Potom niekto zacne s niecim vyj***t. Rozsiri sa to, a samozrejme ta protistrana urobi opatrenia.
Cele sa to potom zvrhne na hru na macku a mys, zlodeja a policajta, vlamaca a vyrobcu sejfov, atd.

wek